Backe

Ni tar er till Stensture monumentet.

Vi springer en backträning med OL inslag. Ta med plastficka A4

Vid halka kan det var fördelaktig at springa med någon form av dubb på skorna. Kompass är bra att ha.

Syftet med passet är att bygga upp vår fysiska kapacitet och få specifik backträning som det annars kan vara svårt att få naturligt i Uppsala.

Vi har även med ett OL moment för att få en vana att springa med karta.

Mentalt jobbar vi i detta passet genom att behålla fokuset när vi är trötta och att vi kan orientera fast än farten är hög.

Anmälda

Namn Tidpunkt Kommentar
Emilia Bergström 2021-01-24 22:51
Elsa Göras 2021-01-22 17:55
Manne Hammarberg 2021-01-25 15:20
Ida Hänström 2021-01-25 20:34
Emma Isacsson 2021-01-22 20:00
Cornelia Krafft 2021-01-25 22:48
Jonna Lindblad 2021-01-23 08:06
Anna Lithell 2021-01-24 21:57
Amelie Rajan 2021-01-24 22:09
Isabelle Ståhlbrandt 2021-01-24 22:01
Gunilla Svärd 2021-01-22 17:58
Hillevie Svärd 2021-01-23 15:03
Ellen Thorsén 2021-01-23 08:51

Logga in för att anmäla dig till den här händelsen.

Detta inlägg postades den av .

Om Erica Edman

Jag är en dalkulla som förutom att orientera gillar att åka skidor. Jag älskar även att pyssla på min fritid och det är inte ofta jag inte har symaskinen framme, stickar eller har ett virkprojekt. Jag springer gärna OL intervaller, och ett distanspass på fjället i Sälen kör jag så fort jag får chansen. Meriter: 2 O-ringen segrar totalt JSM Guld Natt USM brons sprint JSM Guld skidorientering